Back to office mit LittlebitBack to office mit Littlebit

Waarom hybride werkplaatsen voor u als reseller de toekomst hebben!

Het is een lucratief feit: veel medewerkers keren momenteel terug naar hun werkplaatsen, maar verwachten tegelijkertijd meer mobiliteit en flexibiliteit. Home office en hybride en mobiele arbeidsvormen beleven daarom hoogconjunctuur. Veel grote en kleine ondernemingen zien de marktvoordelen die de hybride arbeidsmodellen met zich meebrengen en passen hun infrastructuur aan de nieuwe, moderne eisen aan. Zo bevestigen momenteel gerenommeerde studies: wie zijn bedrijf gericht op Home Office organiseert, komt daarmee niet alleen tegemoet aan een breed heersende behoefte, maar bereikt bovendien een zeer aantrekkelijke ROI.

Dit leidt onvermijdelijk tot een stijgende vraag naar een passende technische infrastructuur. Daarom is dit het juiste tijdstip om deze markt met steeds meer groeiende vraag te bedienen!

  • Veel ondernemingen worden zich steeds bewuster van de voordelen van Home Office!
  • De vraag naar apparatuur voor videoconferenties en Home Office stijgt duidelijk!
  • Het potentieel voor technische modernisering is nog nooit zo hoog geweest!

Grijp deze kans

en bereid u zich voor op de toekomst! Met onze waardevolle nieuwsberichten, gratis tips en innovatieve productvoorstellingen rondom videoconferentie- en Home Office-systemen bent u perfect voorbereid op de stijgende vraag.

Een paar cijfers en feiten uit representatieve studies.

25%

van alle werknemers werken vandaag in Home Office. In 2019 waren dat er nog maar 3%.

75%

In het jaar 2020 werd 75% meer omzet bereikt met IT-producten in verband met hybride werkplaatsen.

28%

Voor de Covid-uitbraak bedroeg de stijging van mobiele werkplaatsen al 28%. Sindsdien stijgt dit cijfer continu.

50%

meer ondernemingen kozen in 2020 voor technische modernisering met videoconferenties

De eisen en onze oplossingen

Ondernemingen willen graag eenvoudig te gebruiken producten die voldoen aan alle veiligheidsaspecten, optimale kwaliteit en stabiliteit bieden en bovendien tegen lage kosten kunnen worden aangeschaft. Dat is vandaag de dag allang geen herculesarbeid meer – als men weet hoe! We laten u hieronder de perfecte oplossingen zien, passend bij de belangrijkste eisen.

 

Veiligheid & gegevensbescherming

Is een veilige verbinding die gegevensbescherming biedt met @Home werkplaatsen wel gewaarborgd?

 

Eenvoudige bediening & installatie

Zijn nieuwe systemen snel, eenvoudig en zonder kabelwirwar te installeren?

 

Productiviteit en efficiëntie

Kan de arbeidskwaliteit en de performance met hybride arbeidsmodellen wel in stand worden gehouden?

 

Mobiliteit & flexibiliteit

Is modernisering door middel van mobiele werkplaatsen voor een bedrijf wel rendabel?

 

Best mogelijke prijs-kwaliteitverhouding

Is de omschakeling naar hybride werkplaatsen eenvoudig en voordelig uit te voeren?

 

Betrouwbaarheid en kwaliteit

Moet bij een omschakeling rekening worden gehouden met complicaties en kwaliteitsderving?

 

Vind hier de populairste videoconferentie en Home Office oplossingen die voldoen aan alle bovengenoemde eisen!

De belangrijkste voordelen voor uw klanten.

Mobiel werken biedt optimale flexibiliteit


Loyaliteit aan het bedrijf is vandaag de dag overwegend alleen nog maar te bereiken met een versmelten van privéleven en werk. Steeds meer bedrijven beseffen dat daarmee bovendien de productiviteit, motivatie, gezondheid en levenskwaliteit van de medewerkers stijgen. Mobiel werken, verbonden met flexibiliteit en compromissen met het privéleven, werd daarom een winstgevend bedrijfsmodel.

Bedrijven zijn daarom ook bereid om hun gehele infrastructuur opnieuw onder de loep te nemen en deze te organiseren voor de ‘werkplaats van de toekomst’.

Home Office ontlast de straten en ontziet het milieu


Dat is een logische conclusie – maar veel bedrijven willen juist met deze feiten scoren bij hun klanten. Milieugerelateerd handelen is in onze huidige maatschappij enorm belangrijk. De ontlasting van het wegverkeer heeft bovendien een hoge emotionele waarde.

Dat zijn belangrijke argumenten waarmee een bedrijf imagevoordelen behaalt en zich zo als ‘modern’, ‘toekomstgericht’ en ‘duurzaam’ positioneert.

De B2B afzetmarkt stijgt exponentieel in het videoconferentiesegment


Op het eerste gezicht zult u zeggen dat dit te danken is aan de huidige pandemie. Maar al voor de uitbraak van Covid was er een jaarlijks stijgende vraag naar videoconferentiesystemen. De pandemie hier heeft inderdaad een positieve rol gespeeld, die aanleiding gaf tot een nieuwe benadering van het arbeidsmodel. Ondernemingen beseffen dat met aanpassing van de technologische infrastructuur op veel gebieden het uitvalrisico geminimaliseerd wordt, zowel op de arbeids- als op de afzetmarkt. Videoconferentiesystemen staan in dit verband bovenaan op de prioriteitenlijst.

Hybride werken wordt standaard in veel bedrijven


Hybride werken is allang niet meer een slechts tijdelijke trend. De behoeften op de markt zijn veranderd, de werkomstandigheden verlangen meer wendbaarheid en tijd moet zo efficiënt mogelijk benut worden.

Dit heeft signaalwerking, zodat de vraag naar eenvoudige, voordelige en toch hoogwaardige oplossingen voortdurend stijgt.

Meer eisen aan de videoconferentie-infrastructuur


Elke vierde werknemer wil niet meer terug naar zijn werkplaats en genieten de voordelen die gepaard gaan met moderne arbeidsmodellen. De tendens in deze richting groeit dagelijks. Met de terugkeer van de medewerker op kantoor zien bedrijven zich voor de taak gesteld om hun IT-infrastructuur aan te passen aan de nieuwe eisen. Er moet voor worden gezorgd dat medewerkers een mobiele uitrusting krijgen die voldoet aan de veiligheids- en kwaliteitsrichtlijnen. Ook de communicatiekanalen moeten worden geoptimaliseerd om te zorgen voor een efficiënte en ongecompliceerde communicatie. Dit zijn eisen waaraan huidige systemen al voor weinig geld voor 100% aan voldoen.

Onze geheime tip voor u!

Welke videoconferentie-oplossing is optimaal voor mijn bedrijf? Welke componenten moet ik voor welke ruimte-omvang gebruiken? Welke gadgets voldoen aan mijn eisen? Deze vragen worden voor u beantwoord door de ultrahandige videoconferentieconfigurator van Logitech. Een absoluut kunststukje, waarmee u in een paar klikken de perfecte set-up bereikt.

Het alomvattende handboek voor een comfortabel productoverzicht!

Bovendien stellen we u hiermee het ultimatieve producthandboek als download ter beschikking! Hier vindt u een compleet overzicht van alle Logitech-oplossingen die gegarandeerd voldoen aan de eisen van een storingvrije, kwalitatief hoogwaardige videoconferentie.

Best-practice voorbeelden direct van de experts!

Welke vragen branden uw klanten op de tong, als het om thuiskantoor-installaties of videoconference-systemen gaat?

Hieronder vindt u slimme input van onze focuspartners, rond de meest voorkomende wensen van particuliere en zakelijke klanten - een goudmijn voor wie dorstig is naar advies en kennis.

Onze partner voor de perfecte videoconferentie- en Home Office uitrusting